lørdag 3. august 2013

Hvor syk skal en egentlig bli?

Måneder har gått siden sist jeg har skrevet her og jeg har både hatt oppturer og nedturer, mest av det siste. Nå er jeg der igjen nede ganske så langt og, jeg forstår egentlig ikke så veldig mye av det norske hjelpesystemet lenger. Jeg er faktisk veldig syk og sliter med angsten, er sucidial vil bare bort. Jeg tør ikke se folk i øynene lenger, føler meg engstelig - er redd og har stengt meg inne i leiligheten her nå i hele juli i varmen. Bak lukkede persienner og gardiner har jeg prød å gjøre meg usynlig.

Føler smerter i hele kroppen og press i brystet, forsøkte å kutte meg her for 3 dager siden og sitter nå her med bandasje og er sydd. Da kom de og kjørte meg til legevakta. Der ville jeg bare bli eller rettere sagt jeg ønsket å bli lagt inn for å få hjelp, men ble sendt alene hjem i taxi denne gangen og.

Kanskje jeg ikke er verdt noe?

Det må vel være det som er svaret, for jo lengre det går jo verre blir dette og det er jo slettes ikke sikkert at jeg overlever neste gang, har tatt av meg ca 15 kg bare på noen uker nå. Vil bare bort og spør meg selv om hvorfor i all verden skulle jeg bli født til dette og fortjener jeg virkelig dette?



Hvor syk skal en egentlig bli?

Hadde du virkelig noe på hjertet? Så skriv da!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar