fredag 9. desember 2011

Splittet

Splittet men ikke delt, jeg er splittet i den forstand at jeg er ikke meg selv lenger, jeg prøver og ingen kan se annet enn at jeg har forandret meg. Jeg er blitt mer innesluttet og viser meg ikke for folk mere. Annet enn helt nødvendig da.
Grunnene er mange - det kommer jeg til å skrive om etterhvert her inne.
Jeg lager denne bloggen her nå for å prøve å komme over landjorda igjen.

Skuespiller har jeg alltid vært, og er ekspert på å virke helt rolilg utad. Men skinnet lyver, jeg er en løgner! Ikke bare for meg selv men alle som er og har vært rundt meg. Jeg føler meg ond og unyttig, jeg føler livet holder på å ebbe ut - sakte men sikkert.
Jeg er i overgangen av alle ting!
Hva skjer- en NY pubertet føles det ut som, men nå bare så mye verre.
Nå kommer alt som jeg sa en gang jeg kommer aldri til å angre på, nå kommer det og jeg blir faget i mitt eget livsnett.
Hvem er så jeg.
Før:
Livsglad aktiv kreativ og veldig energisk og sexy jente!
Nå - dabber alt av sakte og sikkert!

Hvorfor - det er akkurat det du skal få vite med denne bloggen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar